Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness

- Häst jag har tecknat på bildlektion i sjuan.
 
Idag har jag varit och ridit, det var därför jag valde att lägga upp bilden ovan. Jag hade Bonito, helt okej men lite litet. Nu har precis Robinson slutat och det är Hawaii five-O.
Idag har jag fått reda på att jag och fem av mina klasskompisar ska börja jobba i nians mattebok istället för åttans. Lite spännande.. Men det verkar klurigt, men det ska nog gå bra, allt för betygen!
 

Tecknat/Målat | |
#1 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

åh vad fin! :D

#2 - - AnnaCeilia:

Lycka till! Det går säkert bra :)

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

Lycka till!

sv: men skolan är väl rolig, eller? Jag tycker i alla fall det.

#4 - - A N D R E A L E A:

Tack så mycket du! ^^
Hur mår du? Kram!

#5 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare i morgonbitti, då även en ny omgång kommer upp!

DU HAR VÄL KOLL PÅ MINA ANDRA TÄVLINGAR?:
http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

#6 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

SVAR: så lite så :D

#7 - - FELICIA:

Tack fina du! hoppas du stannar! :)

#8 - - Anonym:

fin

#9 - - william:

vilken söt:D


Och säg gärna vad du tycker om mina "In Gray" Modellbilder som jag har tagit:)

#10 - - sanna:

Åh, vad duktig du är på att rita! ^^

#11 - - Amalia:

Så dukitg du är!
Haft en bra dag?
Lust att läsa om en småttgalen tjej med en förkärlek för träning och mode?
Kika då in min blogg!
kram