Teenager Post's

Har inte skrivit något vardagligt inlägg på några dagar nu, men här kommer det!
Allting bara är som vanligt och skolan är tråkig. Igår var det första gitarrlektionen för denna terminen, och en stund efter att jag hade kommit hem satt jag och skrev en låt.
I måndags var jag med Hanna, sedan skulle hon träna innebandy, och jag stack ut och sprang.
 
Nu har jag degat ett tag, och ska sticka ut och springa en runda istället, sedan kanske lite kemi innan det blir Dalls. 
 
Jag hittade några "Teenager Post's", som passade ganska bra in på mitt liv just nu. 

Livet genom min iPhone | |
#1 - - Emmy:

sv;
Åh taack hehe, eller vad man nu ska säga :D Tycker om det jag med!

#2 - - MADDISENJ:

de är sköna!

#3 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack :)
Ha en toppen torsdag! :D
Kram

#4 - - FlizanLizan:

sv: allt bra med dig idag? :D

#5 - - Kajsa:

Hej, lite sent, men nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om det blev du, annars var gärna med igen.