29, torsdag

Jag kom på det att jag inte har skrivit vad jag har gjort varken tisdag, onsdag, eller idag då. Tisdag var jag på gitarrlektion efter skolan, och så var jag ute och sprang, och pluggade. Onsdag var jag på konfirmation efter skolan och när jag kom hem gjorde jag inte mycket.
Idag har jag varit på Tc och tränat för det var nya Prestval idag. Det är att alla som går på högstadiet får välja på lite olika saker att göra på sista lektionen. Sedan vid fyra åkte jag till stallet. Ny häst idag, Masai. Gick väl okej, men han är ganska stor i sina rörelser. 
Vi gjorde fisksoppa på hemkunskapen, för man skulle välja att göra något med fisk. Det blev jättegott!
 

Resten | |
#1 - - MICHELLE - 14årig tjej som är född 24v förtidigt!:

- aa :D är också vänsterhänt btw, bra blogg + fin.

#2 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; jajamen =)