Gårdagens projekt

Ritade och filmade igår och har klippt ihop det idag. Titta gärna!
 

Tecknat/Målat, Videos | |
#1 - - Erika:

vinnaren av veckans blogg är vald! kika in och se om det var du som vann :D

#2 - - junio:

Sv: Tack så mycket! :D

#3 - - AnnaCecilia:

Häftigt!!! Fint! :)

Svar: tack :)
Sanna Persson

#4 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

Tänkte bara tipsa om min nya tävling! :D Hoppas du vill vara med, det är busenkelt!
http://adaras.se/2012/october/tavling-vinn-ditt-favoritsmycke-fran-hope-design.html#comment

#5 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

så snyggt!!! :D

#6 - - magnus:

Riktigt cool film. Tog lite tid o skapa, kan jag tänka.

Svar: tack :)
Sanna Persson

#7 - - Sandra:

sv; Jag ska svara på kommentarerna och lyssna lite musik och sedan så slår jag mig nog ner och pluggar oxå ;) Hafte en rolig helg? :)

#8 - - Anni:

Bra video! :D

#9 - - Nora:

sv: tack ska du ha :) fin blogg!

#10 - - Sandra:

Kollade på hela videon, riktigt imponerad! :) vill också kunna rita! Kan knappt göra en streckgubbe haha

#11 - - Anni:

Vad har du gör typsnitt på dina rubriker? :) Tacksam för svar! :D

#12 - - JOSEFINE ANDERSSON:

ville bara påminna om att en ny omgång av "veckans favvo" finns uppe! vann du inte förra gången betyder inte det att jag tycker du är skitkass.. vem vet, det kanske stog mellan dig och vinnaren? så var gärna med igen om du vill :D
PUSSS

#13 - - louise:

Gud va duktig du är :)

#14 - - ELIN - fashion. photos. inspiration. style:

vad fint du ritar!

#15 - - Jennifer:

Har dagens blogg på bloggen.
Skulle bli glad om du vill vara med ;)