Djur

- Två teckningar från sjuan som jag inte har lagt upp på denna bloggen. Brist på bilder just nu..
 
Igår var jag på konfirmation direkt efter skolan, sedan var jag ute och sprang, och gjorde läxor. Nu ska jag iväg till stallet. Ses!

Tecknat/Målat | |
#1 - - william:

skitfint ritat:DDDD

SV; Naw Tackar Så Mycket:) Blir så Galet Glad:D
Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

#2 - - Amanda/sjftjejorna:

Hej! Ställ gärna en fråga i frågestunden, vi svarar på allt i ett videoinlägg. Dom med bästa frågan/frågorna får länk också:)

Direktlänk:

http://sjftjejorna.blogg.se/2012/september/fragestund.html#comment

sjukt fin blogg, du är jätte duktig på att rita önskade att jag också va så bra:)

#3 - - Selina:

Åh vad duktig du är, grymt snyggt!

#4 - - ELIN:

duktigt! riktigt fina.

-Ja det är typ samma sak. tror jag haha.
Jag försökte att börja lära mig gitarr förut men gav upp eftersom att det gör så ont i fingrarna haha, fick du också ont nät du lärde dig?

#5 - - Liborius:

duktig du är!:D
vad har du för planer den här helgen?:)

#6 - - Mikaela:

Vad fint du ritar! :)

#7 - - Fatma:

nice!