Gif

Det här är jag som flyger lite grann, och Sofie som gör grimaser.
Glömde berätta om i fredags kväll, att jag var på hockeymatch med Hanna, Elin, Herman och Elias. Det var precis att vi kom in, vi fick 5 kr av en snäll farbror. Troja förlorade med 7-2, mot de som ligger högst upp i serien.

Resten | |
#1 - - Fia:

Haha jag sa ju de, Troja förlorar alltid hahahahah ;))))<333

#2 - - KEILYS.ORG // BLOGGDESIGNARE & ILLUSTRATÖR:

Haha, vilken rolig gif :)

#3 - - Fia:

sv: haha nä då går jag hellre med mamma ;)<333

#4 - - Melli:

Haha! Skoj GIF ;)
sv: Ja absolut! :)

#5 - - Liborius:

tack så mycket:) hoppas helgen varit bra?:)

#6 - - AnnaCecilia:

Fina bilder!

#7 - - julia:

jag är hon med svart tröja där det står caty keela hofh osv ;) har lite konstig min men endå xd

#8 - - Fia:

sv: kommer nt ihåg vad vi snackade om, men jaja ;) går de bra i skolan ? ;)<333

#9 - - Melli:

sv: Haha ;)

#10 - - Samira:

Sv: Tackar ;)

#11 - - ina djupsund:

Du har en jätte fin blogg och underbar design!