Lösnaglarna som ramlat av

Jag satte på lösnaglar nu innan skolan slutade, eftersom det snart var jul och för att jag inte skulle spela någon gitarr heller och förstöra dem. De här är en kortare modell än den normala, så det var väldigt positivt eftersom det kändes som sina egna naglar. Dock var jag typ rädd att de skulle knäckas av så fort jag gjorde något. Nu har alla knäckts av i alla fall. Det höll ju ett litet tag, och jag tycker att det var ganska fräsht. Sådär snyggt kan man aldrig få till sin egna franska manikyr. 
 
Jag ska ta och måla någon typ av festliga nyårsnaglar nu inför nyår också. När jag gick i femman/sexan så hade jag alltid jättelånga naglar och roliga nagellack, så jag samlade på mig en hel del som jag inte använt upp precis hehe. Vi får se vad jag kan hitta på!

Igår så gjorde vi här hemma en utflykt till Samarkand. Jag hittade inget i klädväg på mellandagsrean, men jag handlade upp mitt presentkort på Kicks som jag fått i julklapp. Ikväll ska jag till Elin och mysa till det, och imorgon ska jag träffa Elias. Det gäller att ta vara på sitt jullov, speciellt nu när man har varit sjuk. De har varit så himla snälla mot mig och frågat hur jag mått & sådär. Bättre människor får man leta efter! :*

Hår, smink & naglar | |
#1 - - Emelie:

Jättesnygga naglar där verkligen! :D
sv: jamen visst är det grymt?! älskar verkligen det citatet ;)

#2 - - aina [fotoblogg]:

Gu vilka snygga naglar!!

#3 - - Madeleine Jonsson:

Tack så mycket! Laddad inför nyårsafton?

#4 - - AnnaCecilia:

Härligt med så fina kompisar!

#5 - - Alma:

åh, vilka snygga naglar! :)
sv: åh, tack så mycket!