Förändring

Före
 
Efter
Jag har tonat mitt hår brunt! Trodde aldrig att jag skulle göra något sådant! Men mitt hår är ganska slitet, därför kände jag inte för att bleka och utväxten syntes ordentligt, då slutade det såhär. Men eftersom det bara är toning lyser utväxten igenom lite och så kommer jag att tvätta ut det. Så jag ska färga det med riktig färg snart, lite brunare då också.
Detta gjorde vi hemma i lördags.

Foto - Självporträtt, Hår, smink & naglar | |
#1 - - moniki.blogg.se:

tack!:)

#2 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Jätte snyggt :D Kramisar Carro

#3 - - Isa:

Fint:)

Sv: så lite

#4 - - aschmanda:

Fiint ju :)

#5 - - Jos:

Skoj!

#6 - - Lovisa:

så fint det blev :D

#7 - - ☆Z I N J A☆:

vad snyggt!

#8 - - Liborius:

fint:)

#9 - - eemelielinneea † FOTO:

fint! :)

SV: Tack så jättemycket!!! :)

#10 - - linah brown:

fin!