Min konfirmation

Igår, söndag, konfirmerade jag mig! Jag var jättenervös! Men det var roligt, och nu är allt slut. Det känns lite konstigt. Efteråt så åt vi på Gästgivaregården. Vi hade bokat ett eget rum där, så vi fick buffé och sedan en stor marängtårta. Så allt var väldigt festligt och kul! Jag fick min efterlängtade present också, kameran! Canon EOS 650D + objektiv & kameraväska. Och så fick jag blommor och sånt med.
 
I veckan har jag varit väldigt upptagen som ni nog märkt. Som en sammanfattning så har jag haft prov, redovisning, läxförhör. På onsdagen tog vi gruppkort med konfagruppen, på torsdagen var vi på Sunnerboskolan (alltså gymnasiet) på förmiddagen och såg på modevisning, och på eftermiddagen hade jag gitarrövning inför onsdagen som kommer...

Foto - Festligheter | |
#1 - - Sara - Hold on be strong:

Åh vad roligt :D
bloglovinbyte? :)
kram

#2 - - AnnaCecilia:

Låter kul alltihop!

#3 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) och härliga bilder! Du var riktigt fin =)