De senaste dagarna

Jag har bäddat om min säng från rosa till vitt & satt upp en hylla.
 
Hejhej! Höstlovet närmar sig slutet och jag ska snart lägga mig antar jag. Denna veckan har gått fort, hihi som vanlgit då ju! Men nu de senate dagarna så har jag hittat på lite blandade saker. I torsdags kväll efter träning så var jag med Elias. Vi stack ner på stan & åt och sedan stack vi hem till mig. 
 
På fredagen så åkte jag, mamma och Sofie till Växjö spontant och fyndade på Lager 157. Har aldrig varit där innan, och det var ju superbra. Dyra kläder för en billig peng helt enkelt. Jag hittade två Bondelid-tröjor och en Sveakofta. 
 
På lördagen (igår) fick vi besök på eftermiddagen och sedan höll jag på och ändrade om på mitt rum lite granna. Vi var ju på Ikea för ett tag sedan [länk] så nu har vi satt upp hyllan bland annat. Sen lite senare så ringde Elin och jag spenderade kvällen med henne, Elias och Hanna.

Inredning | |
#1 - - AnnaCecilia:

Kul att fixa och ändra lite :)