"I love falling asleep to the sound of rain.."

Färg/Svartvit?
 
Hej! Jag stack ut och sprang ganska snabbt efter att jag kommit hem från skolan idag, för att undvika mörkret. Jag klarade mig precis. Det var nästan mörkt när jag kom hem igen. Det höll på att skymma under tiden jag sprang. Men det var skönt och uppfriskande tycker jag!
Sedan har jag suttit lite och försökt lära mig ett program som vi ska använda på tekniken för att rita hus. Det är kul med sånt, men det är ganska svårt. Men jag tycker ändå att jag har kommit en bit på vägen nu. Fast det är inte det huset jag ska ha sen, jag gjorde en liten test bara. Sov gott alla!

Foto - Självporträtt, Fotoredigering | |
#1 - - aschmanda:

svartvit är fint, men färg också :)

#2 - - Josefine Anerland:

Tycker just denna bilden var finare i svartvitt!