Frisören

Innan / Under tiden...
 
Idag stack jag till frisören direkt efter skolan för att fixa till min urblekta bruna färg, och trolla bort utväxten. Men mer tänker jag faktiskt inte berätta. Jag har redan tagit bilder på det, så de kommer upp imorgon. Men jag vill inte avslöja hur det ser ut förrän jag varit i skolan imon hihi :)
 
Den här helgen har vi bland annat firat André, på lördagen, som fyller år idag. Grattis! Sen fick vi tårta över så vi bjöd hit farmor och farfar på söndagen. Ja, igår söndag, har jag först räknat matte heeela förmiddagen, sedan åt vi lunch, efter det räknade jag lite till matte. Sen kom ju farmor och farfar som sagt, och sen stack jag till Tc och tränade med Elin. Väl hemma blev det lite till styrketräning i källaren, kvällsmat & dusch. Sen, ja faktiskt, då gjorde jag två matteuppgifter till!
Vi hörs!

Hår, smink & naglar, Livet genom min iPhone | |
#1 - - AnnaCecilia:

Oj vad du har räknat matte! Spännande att se resultatet från frisörbesöket.
Jag ska klippa mig imon. Kanske jag vågar mig på något nytt jag också.

#2 - - EMMAS!:

spännande :D