You know all those things you've always wanted to do? You should go DO THEM.

En smoothie jag gjorde för någon vecka sedan.
 
Hejhej! Nu är jag tillbaka igen! Den här veckan har gått snabbare än vad jag har hunnit tänka. Haha men jag har haft fullt upp i alla fall, tränat varje dag hittills. Och eftersom jag har skrivit att jag skulle skriva lite mer om träning så kommer det här:
Måndag: Tc - Cx (ett styrkepass, mest för magen). Sen efter det styrketränade jag i källaren när jag kom hem.
Tisdag: Löpning 5,5 km.
Onsdag: Tc - Cx
Torsdag: Tc - Bodyattack (det är ett koordinationspass).
 
Jag har också haft studiedag på onsdagen, pluggat och sovit för lite. Så denna helgen ska jag sooova, men också plugga ännu lite till.. Nu ska jag nog börja kolla igenom lite bilder & sådär som jag ska framkalla! Ha en bra fredag!

Foto - Ätbart, Träning/Sport | |
#1 - - AnnaCecilia:

Ja :) Vilket bra citat!

#2 - - ♫♪ sandra:

gott!

#3 - - Amanda [SPONTAN]:

Så gott med smoothie!

#4 - - Elin Sundgren:

Den såg jättegod ut! :-D

#5 - - aschmanda:

sv: jaa jag vet!! :P

sv: Mja har varit där ett par gånger, en kille som jag "dejtade" bodde där, så var en del där i somras :)

#6 - - Josefine Svärd:

åh vilken mysig blogg du har! måste kika in här mer!

P.s jag har en frågestund på min blogg just nu, ställ gärna en fråga till mig om du har tid över :)

#7 - - Mewana Design:

Nu har vi uppdaterat med många nyheter. Bl.a har vi fått in skal till Galaxy S3/S4, klockor och även lite trendiga kläder.

Följ oss gärna på Instagram för att ta del av unika erbjudanden (@mewanadesign)
Just nu har vi stor höstrea med upp till 80%!

Välkommen in! (: