Fruktsallad & rosa tröja

En till t-shirt som jag köpt i London, denna från Abercrombie & Fitch. Den luktar deras parfym, omg det luktar så gott, hela butiken lucktade så. För övrigt så var butiken väldigt häftig, men tyvärr så var allt svindyrt..

Förpackningen med frysta hallon & blåbär som jag brukar ha i yoghurten var slut, så jag gjorde lite fruktsallad till kvällsmaten istället. Eller ja, vad man nu ska kalla det. Det är trots allt bara äpple och apelsin.

Idag har jag räknat en del matte minsann. Hela torsdagseftermiddagarna i skolan består av det eftersom vi har matte och sedan PREST direkt efter, puh..
Här hemma blev det se ikapp top model, lite granna engelska och sedan tc som bjöd på dans, alltså Sh'bam! Kul att släppa loss lite hihi. Imon blir det vilodag och vi får se vad som händer. Vi har lite planer, men inget som är hundra bestämt! Godnatt

Livet genom min iPhone, London 2014 | |
#1 - - AnnaCecilia:

Snyggt med ljusrosa!