VS Bodymist

För några veckor sedan, ett ganska bra tag sen nu faktiskt, så beställde jag de här två Bodymistsen (kan man ens säga så hah) från märket Victorias Secret, som jag tror att de flesta känner till nu mera. De luktar jättegott, och är väldigt billiga jämfört med vanliga parfymer. Fast i och med att det är mist, och inte parfym, så håller de tyvärr inte lika bra.
 
Idag har jag suttit med näsan i matteboken och pluggat inför provet imon. Nästan lite nervös faktiskt.. Vi har en del i skolan. Då kommer bloggen i andra hand och jag hinner inte uppdatera så mycket. Tiden jag är hemma pluggar jag, och resten av fritiden tränar jag typ. Jag skrev att jag testade min blixt lite för en vecka sen, de bilderna kan ni se fram emot sålänge! Lägger upp dem nu i slutet på veckan någon gång! Igår var jag på tc och körde Cx och sedan styrketräning i källaren och i måndags så körde jag Sh'bam på tc och sen hem & styrketräna. Hejsvejs!

Hår, smink & naglar, New in | |
#1 - - elin stridh:

åh tack någon favvo?

#2 - - AnnaCecilia:

Så fina! Kanske man skulle prova :)

#3 - - LIana:

Åh men dom luktar ju så gott!!! Alla som har på sig det luktar något otroligt gott haha! Vilken var din favorit?? Vilket rekomderar du så att säga? ;) Kram!