Stugan och träningen



Bilder från stugan och på mitt nya linne jag köpte i Halmstad, det rosa är med relativt nytt och fick hänga med mig på midsommar.

Hej! Det regnar och blixtrar mycket här utanför och mullrar så högt att jag nästan blir rädd.
Jag är hemma igen. Vi sov inte i stugan, utan var där bara över dagen. Har inte så mycket planer för dagen, fast den har ju typ gått nu. Hade tänkt springa till pappa och styrketräna, men vet inte om jag litar på vädret riktigt så vi får se om jag tar cykeln ist.

Denna veckan har jag inte tränat riktigt som jag brukar. Körde stay strong på måndagen, något som jag aldrig gått på innan och det var jobbigt! Träningsvärk dagen efter, skönt! Styrketränade även på måndagen, men det gjorde jag med Elin typ mitt på dagen så jag hade återhämtat mig. På tisdagen körde jag cx-releasen och det var mycket mage! Sen styrketräning på det! Ebba och Elin hängde på! Jag har lagt om mina pass i källaren så är lite extra taggad på styrkan just nu! 
På onsdagen var jag som sagt i Hölminge, sen på torsdagen när jag kom hem så körde jag cx + spin. Jupp, vi ses!

Livet genom min iPhone | |
#1 - - AnnaCecilia:

Myyysigt!

#2 - - MATILDA:

fina linnen gillar det rosa extra mycket :D