torsdag, fredag

Jag skrev ut de här bilderna, en för varje månad, som jag hade hittat på en blogg. Jag tycker att de är väldigt fina. Det jobbiga kommer dock bli att byta i ramen varje månad..
 
I torsdags hann jag med en hel del. Efter skolan hängde jag med Elin ner till stan för att hitta något att ha till helgen. Sedan hem och äta och plugga lite. Efter det ner till musikskolan för att öva inför en konsert. När jag kom hem så stack jag ut och sprang. Det kändes jättebra, har ju inte sprungit på ett tag nu eftersom jag har varit förkyld. Sedan äta och se topmodel, duscha och sen plugga lite igen.
 
Igår, fredag, så var jag med Elin, Elias, Karro och Conne. Vi var först och åt kebab och sedan stack vi till 24timmars där vi träffade en del folk. Det är att frivilliga lag anmäler sig och spelar innebandy i 24 timmar. Så vi var där och tittade en stund. Sedan stack vi hem till Karro och såg på film och sedan stack vi ner igen för att se några vi kände som spelade sent.
Det var det, idag taggar vi också natten!!!!!

Inredning | |
#1 - - Clara:

Tack snälla fina du!