Skoldans

I måndags lämnade jag in min dator, så bloggen blir lidande av det. Just nu sitter jag på min systers dator. Men i måndags hade vi även skoldans. Vi hade en kurs halva dagen i skolan och lärde oss bugg, foxtrot och vals. Sedan stack man hem och gjorde sig iordning inför kvällen och vid 16.30 var vi på skolan igen och åt middag. Sedan gick vi ner till Garvaren där även niorna från Astrad och Åby var. Vi var där från 19-21.30 ungefär och dansade. Det var faktiskt väldigt roligt. Det var mest bugg men det var tur för det är det som är enklast och roligast haha. Det var även en buggtävling och linedance. Det blev en rolig kväll och i skolan dagen efter var alla slitna och trötta, och ville bara sova.
 

Igårkväll skulle det också vara fest för att fira in långledigheten lite. Vi drog runt lite ett tiotal tjejer men det slutade med att vi stack hem till Elin istället och hade egen fest. Till henne kom det sen även mer folk så tillslut var vi uppåt 30 st. Även 97:or kom och de var så himla snälla och stannade kvar och hjälpte oss att städa sen, så det slutade bra även om det var lite kaos emellanåt.
Det var inte meningen från början men jag sov över hos Elin sen och det kändes så konstigt för när vi la oss var det nästan ljust ute igen haha.

Livet genom min iPhone | |
#1 - - ♫♪ sandra:

fina ni är!

#2 - - AnnaCecilia:

Så snygga ni är!