Händelserik lördag

Trerätters (obs det är en macka under räksaken)

Mini

Lördagen började med en trerätters middag på Gästgivaregården för att fira farmor som fyllt år. Både kusiner, syssling och farmors syskon och syskonbarn var med. Trevligt!




Vaktselfie XD

Kvällen och natten bjöd på något helt annat. Först förfest hos Berg och sen bussen till Balders och Stenström.





Som ett Håkanfan som jag är var jag väldigt nöjd med Stenström. Jag och Merima lyckades få platser längst fram i mitten och med lite knuffar och armbågar behöll vi dem under hela spelningen. Var så nära honom att när han lutade sig fram över scenkanten och sträckte ut handen tog jag tag i den hihi. Vi lyckades även få en bild med honom innan spelningen tack vare att Merima kände igen honom under den svarta luvan.
KÄRLEK TILL THOMAS STENSTRÖM

Merima, jag & Vilma H

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |