Långfredagen

 
I fredags var jag ute och gick med Elin o Conne runt hela stan och sen gick vi hem till Hanna där det var lite tjejer. Mys! Men jag tänkte visa några bilder från fredagen innan det, långfredagen, då Per hade fest. Kom på att jag inte visat något där ifrån. Vi var iaf massa tjejer på förfest hos Lisa! Sen cyklade vi upp till skyttepaviljongen. Kvällen var kul, förutom att jag knäckte en nagel och slog i knäna. Har jättestora blåmärken som fortf inte gått bort... ://
 
 
Efterfesten blev hos Elias! Eller aa.. "Efterfesten". Vi höll på o somna allihopa..
 
Förövrigt har jag fullt upp med att förbereda mitt svenskatal inför torsdag, som också är det första nationella provet vi ska ha för i år. Jag ska prata om hur vi framställer oss själva på nätet, och har kommit fram till en del intressanta saker. Och igår skrev jag matteprov. Det var på sannolikhetslära och statistik. Jag tycker att sannolikhet är det svåraste området så jag hoppas att det gick bra!

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |