Tillbaka till rutinerna

Hej! En skolvecka gjord men jag tänker inte uttala mig om det än för enligt mitt huvud har jag fortfarande sommarlov. Med tanke på det fina vädret så är det svårt o tro annat. Men med skolan kommer också rutiner tillbaka och det känns bra. Tex som att vända tillbaka dygnet och träna mer. Denna veckan har jag kommit igång med träningen ordentligt igen.
 
I måndags var jag på bodypump med Elin. I tisdags körde jag först cx och sen spinning efter det. Sen på onsdagen körde jag bodypump igen. I torsdags var jag och mamma ute och övningskörde och sen stack jag till Kronoskogen och sprang. Igår (fredag) var jag på spinning med Fanny och sen var jag med Elias hela kvällen. Idag har jag suttit ute i solen ett tag och ska snart jobba. Imorgon jobbar jag också.

Livet genom min iPhone, Träning/Sport | |