vecka två

Hej! Då var skolvecka två över och än så länge är det inte jobbigt, mest tråkigt bara.
I måndags var jag med Elin på bodypump (vilket håller på o bli en rutin då vi var på bodypump förra måndagen och ska på det på måndag igen :P). I tisdags var jag på cx och sen spinnade jag med Emma och Fanny. Sen i onsdags var jag på stan, hör o häpna, i TRE timmar. Nästan pinsamt ju eftersom det inte finns säkskilt mycket i denna "stad". Jag, Vilma och Hanna var iaf på paparazzi för det var 20% på valfri vara och jag köpte en tröja från Gant. Hanna och Vilma provade även skor på Sanelle och efter det var vi på jc där jag köpte ett par tiger.
 
Sen kom jag hem, åt och sen åkte jag och pappa ut och övningskörde. Ska börja övningsköra två gånger i veckan nu så att jag kan ta mitt körkort i mars!!!
Igår var jag på shape up med Vilma, Hanna och Anna men jag tyckte att passet sög så jag körde rygg i källaren efteråt när jag kom hem.
 
Idag är det chill för det är FREDAG! Så både sovmorgon och sluta tidigt samma dag, vilken lyx. Planen för ikväll är fest.

Livet genom min iPhone, New in | |