Lillejul, Italien & nyår

Bilder som Sofie tog (länk till hennes blogg) den 23:e december när vi firade jul med mammas sida.
 
Hej igen. Sen sist så har jag inte hunnit göra så mycket eftersom det bara gått två dagar höhö men jag har varit med Vilma, Matilda och Ö och jag har pluggat körkortsteori och fixat lite inför resan. Ja, resan som sagt. Jag har inte skrivit om det här än men på fredag morgon (ja, morgonen efter nyårsafton...) åker jag, Vilma, Elias, Tilde, Elvira, Oscar, Erik och Ludde till Canazei i Italien för att åka skidor. Vi ska åka buss ner så det tar typ 24h. Sen är vi hemma igen på söndag nästa vecka, så vi är iväg i tio dagar. aastaggggg. Men jag har redan resfeber så kan inte sova på natten hehe. Jag kommer inte sova en blund på nyårsnatten känner jag. :/
 
På nyår så ska vi vara ett gäng tjejer och laga mat o äta hos Ö och sen drar vi till Oscar. Sen efter tolvslaget så ska jag väl hem och sova så snabbt som möjligt, eftersom vi åker senast kl. 7 här ifrån ner till Malmö där bussen går.
 
Idag har jag inte gjort så mycket än men snart ska jag och pappa ut o övningsköra. Sen ska jag träna med Elin och ikväll ska skidgänget träffas hos Elias och planera det sista.

Foto - Festligheter | |