Tredje adventshelgen

Imorgon är det jullov. Aaaaah. Juliga saker jag har gjort idag: ätit gröt och skinkmacka till lunch, handlat julklappar, målat naglarna röda, köpt tomteluva, ätit Aladdin och ofc lyssnat på julmusik. :P Den här veckan har jag pluggat och tränat som vanligt faktiskt. Vi hade tre inlämningar trots att det var sista veckan. I måndags bodypumpade jag med Elin, tis spinning, ons körde jag och Elin X-fit och idag har jag kört bodypump och sen sprang jag 5km på bandet.
 
I helgen var det Lucia och tredje advent, så morfar var hos oss på adventsfika och vi åt saffranskaka. I fredags var jag med Matilda, Annie, Eg och Elias och i lördags kväll var vi ett gött skidgäng hemma hos Vilma och planerade och åt fläskfilé. Jag var även med Sofie i Växjö i lördags och julklappsshoppade.

Livet genom min iPhone | |