Barcelona

Mina instagrambilder från veckan som gått.
 
En vecka i Spaniens solvarma Barcelona gick fort. Vi åkte direkt från stugan upp till Landvetter på söndagen efter midsommar och kom hem igår, alltså söndag till söndag. Vi bodde på ett hotell mitt i stan med pool på taket och 20 minuters promenad ner till stranden, så det var helt perfekt. Vi både upplevde staden och njöt av värmen. Sol och bad + sevärdheter och mysiga restauranger utgör en bra kombo. Föredrar detta framför en charterresa till ett all inclusive-hotell då jag tycker det är kul att även hitta på saker och uppleva stället man besöker istället för att bara sitta vid poolen.
 
Jag hade faktiskt kunnat blogga under veckan eftersom vi hade wi-fi på hotellet men det blev bara inte av och så fotade jag i stort sett bara med systemkameran. Tog över 1000 bilder så förhoppningsvis blir det lite mer liv här på bloggen framöver.
 
Idag (måndag) började jag dagen med en timmes Bodypump. Nu har vi precis ätit lunch och jag håller på att packa upp resväskan och städar lite o sådär. Lite senare ska jag bege mig till pappa och sen i kväll ska jag till Elias.

Barcelona 2015, Livet genom min iPhone | |