Chillidill & Donken

Hej hörni, livet är bra chill just nu asså, som jag längtat. För det första så är jag ledig imon eftersom vi inte har något att göra i skolan då vi är klara med alla kurser och för det andra så var jag ledig av samma anledning i torsdags med. På tisdag är det skåprensning och inlämning av nycklar och så har vi en enda lektion. Årskurs ett has come to an end helt enkelt, sjukt i huvudet. Onsdag = klassdag, torsdag = adios skolan på nio veckor. Sommaren SKA bli bra.
 
I torsdags, när jag var ledig, såg jag klart andra sesongen av Game of thrones (började med den på onsdagen hehe bra jobbat). Jag bakade även bröd till mig själv då glutenfritt köpebröd suger, och så var jag på tc. Jag var på ett yogapass efter "riktiga" passet, och asså förlåt, men det kan varit något utav det tråkigaste jag gjort.
 
Fredag, lördag, söndag har jag haft min utbildning på McDonalds. Så nu är jag redo inför nästa helg då jag jobbar både lördag och söndag, för första gången på egen hand. Jag var inte ledig i fredags, (hade dock sovmorgon) så när jag kom hem från skolan var det bara att bege sig till utbildningen. Var där uppe från 16-18 och det var bara rundvandring, och en massa massa information.
 
På fredagskvällen sen var vi några ute och grillade och sen drog vi hem till Gabbe och chillade mest. Men jag var hemma i tid för på lördagen var det dags för ett arbetspass på riktigt. Jag var så sjukt stressad hela tiden och kände mest - vad har jag gett mig in på??? Som tur är så kände jag inte så idag, trots att jag var i stora köket där det är många fler hamburgare att hålla reda på. Men idag var det faktiskt tom roligt. Timmarna gick jättefort.
 
I lördags kväll var jag och 10-15 till hos Oscar. Men jag var hemma i tid även denna kväll eftersom jag jobbade idag (söndag) ju. Men det var väldigt trevligt ändå. Det var typ fest kan man säga, inte riktigt, mer chillkrök.
 
Nu ser jag fram emot morgondagen. Då väntar åskådning av vinbrännbollen på kvällen. Tjoo

Livet genom min iPhone | |