Sjutton

Som sagt så fyllde jag 17 i torsdags, och tadaa jag tog fram systemkameran och fotade lite. Det var ett tag sen kan man säga hehe. Har fler bilder än dessa på tårtan, men börjar bli dags att sova så det får bli en annan gång.
Kom på nu förresten att jag glömt bort att lägga upp alla julbilder... ups. Juste har bilder från stugan med, när vi var där för två veckor sen och lastade in för första gången.
 
För övrigt så har jag den här helgen varit hemma ensam för de andra tre var i stugan o höll på och på badmintontävling. Men jag har klarat mig bra. Igårkväll kom Matilda, Vilma och Elias hit och vi hade en mysig filmkväll.
 
Idag gick jag upp sent. Men har ändå räknat lite matte och svarat på alla instuderingsfrågorna till provet på onsdag. Jag har även varit en runda hos Elin. Fick ett par jättefina örhängen av henne i födelsedagspresent. Tack!<3
 
Nästa vecka är det fullt upp så ber om ursäkt i förväg om jag inte blir närvarande här. Men det är ju trots allt sista veckan innan lovet så det är bara o köra på sista. Det är inte bara plugg jag snackar om dock, förutom ekonomiprov och två inlämningar så ska jag även på arbetsintervju, utvecklingssamtal och på fredag är det äntligen dags för klippning och färgning. Det är redan fyra månader sen jag var där sist och blev brunett! Godnatt

Foto - Festligheter, Foto - Ätbart | |