Våffeldagen

Hej! Hoppas att ni inte har missat att det är/var våffeldagen idag! Jag hade missat det till en början hehe, men sen blev det våfflor här hemma och det är alltid gott. Arbetsintervjun jag snackade om i söndags var en gruppintervju för McDonalds, sommarjobb, som jag var på i måndags. Det gick så bra så jag fick komma på enskild intervju redan dagen efter (alltså igår). Så nu väntar jag med spänning på om det går hela vägen. I sådana fall kommer jag spendera en stor del av sommaren i Donkens kök. Låter ju inte så frestande när solen gassar utanför, men med kul sällskap ska det gå finfint.
 
Ekonomiprovet jag snackade om skrev jag idag. Det kändes väldigt bra, så jag hoppas att det gick så bra som det kändes. Nu har jag bara två inlämningar kvar att lämna in innan jag kan ta lov! Men nu kan jag fokusera på det när provet är gjort så det är skönt.
 
Jag fick även en överraskning idag! Två stycken födelsedagspresenter som inte hade hunnit komma hem förra veckan. Kolla så fina. Jättenöjd är jag. Ett skal från Malene Birger och ett ljus från Voluspa. Ha det bra hej.

Livet genom min iPhone, New in | |