BLACKBLACKBLACK FRIDAY

Tror nog att de flesta har koll på att det var blackfriday igår. Jag var både nere på stan o köpte lite grejer och så beställde jag och Sofie även på nätet. Samtidigt som jag tjänade in massa pengar igår så känner jag mig nu mer eller mindre pank hehe. Men jag beställde iaf bland annat de här två grejerna, båda från Nelly. Blusen fick jag på 50% så det var ett riktigt kap.
 
Den här veckan har jag varit sjuk. Det började med att jag var så hes att det knappt gick o höra vad jag sa haha och sen övergick det i förkylning. Men som den tappra krigaren som jag är har jag varit i skolan hela veckan ändå. Det får bli en lugn helg istället så att jag frisknar till. Igår var jag dessutom helt rödsprängd i ögonen, så såg ut som ett drogoffer och kände mig som ett också. På den fronten är det dock lite bättre idag.
 
Idag har jag än så länge inte gjort något vettigt alls. Jag och Sofie har precis sett Divergent så nu ska vi se Insurgent med. Insurgent har vi faktiskt inte sett innan, så tyckte det var på tiden. Sofie har dock läst alla böckerna såklart så hon vet ju redan hur det kommer sluta. Men aja, nu ska jag återgå till o sukta efter Theo James haha, har aldrig sett en snyggare människa.

Hår, smink & naglar, New in | |