Praktikveckan

Tog för en gångs skull något annat än köttbullar på Ikea//
 
Hej hörni. Då var denna veckan också förbi, nedräkningen till jullovet har börjat! Och hör o häpna - det är bara sex veckor dit! Denna veckan har jag som sagt haft praktik (på kommunen) men bara i tre dagar eftersom jag var där två dagar förra veckan. Måndagen har jag ju redan berättat om, men tisdagen var nog den roligaste dagen för då fick jag vara med en på personalavdelningen som höll på med friskvård o sånt. Vi cyklade bland annat till ett äldreboende och hade gympa med personalen där. Efter lunchen var jag med en annan från personalavdelningen på ett möte och sen fick jag sortera papper i arkivet.. På onsdagen var jag på möte fram till lunch. Lunchen åt jag med Elias på Suriyothai. På eftermiddagen var jag på ekonomiavdelningen.
 
Sen var jag ju ledig torsdag och fredag, det har varit otroligt skönt. Jag känner mig verkligen utvilad nu.
I torsdags uträttade jag lite grejer här hemma som behövdes och sen var jag med Elin på tc o körde HIT. I fredags gjorde jag inte så mycket men innan jag stack till tc var jag ute o gick en runda med Elin och efter tc var jag med Elias.
 
Igår, lördag, var jag, pappa, Sofie och Marie på Ikea då jag behövde en byrå som jag också lyckades hitta. Köpte även kudde och ett doftljus. Sen var jag ute o sprang och efter det höll jag på o montera ihop min byrå hela kvällen. Ska visa bilder på hur det blev i veckan. Lite senare sen var jag med Elin. Idag är det söndag och jag har städat ut hela garderoben och fyllt den nya byrån, jag har övningskört och jag har spinnat. bye

Livet genom min iPhone | |