pluggpluggplugg

En tb till när livet lekte
 
Jag överlevde!!! Men det var knappt alltså.. Den här veckan var usch bara. Men nu har jag tagit höstlov för imon är det fredag och på fredagar har vi bara två lektioner. Så ja, ni kan nog lista ut vad jag har gjort denna veckan, pluggat helt enkelt, men också tränat faktiskt. Den ligger högt på priolistan haha så det kan man klämma in lite här o var trots mycket plugg. Idag skrevs samhällsprovet så i eftermiddag har jag bara chillat, sen stack jag ner i källaren och körde bröst o axlar och efter det stack jag och pappa ner till banken.
 
I lördags en stund efter jag hade skrivit så var jag med Emma och Fanny. Ni kan ju själva tänka er vad vi snackade om hahah. På söndagen pluggade jag och var på tc o spinnade. I måndags pluggade jag och sen var jag med Elin på bodypump. I tisdags pluggade jag och så var jag på cx + spinning och igår sov jag när jag kom hem haha och sen pluggade jag. Så nu är iaf både ett matteprov och samhällsprov avklarat. Skönt!

Livet genom min iPhone | |