Vårds

Helluuuu. I fredags var det vårds nollningsfest uppe på fyrverkerifabriken. Vi förfestade de gamla vanliga + några till hemma hos Elias innan vi stack upp dit. Det var roligare i fredags än förra fredagen för det var mer och roligare folk. Så det var ju positivit!
 
Just nu är det en hel del i skolan men har skrivit ett stort och svårt naturkunskapsprov idag och haft redovisning på geografin. Skönt att ha det bakom sig! Har haft utvecklingssamtal idag också och det gick lika bra som vanligt. Ikväll har jag varit på cx och sen spinnat med Emma och Fanny. Igårkväll var jag och Elin på bodypump. Imorgon vet jag inte vad jag ska träna än men vad jag vet är att jag ska plugga på svenskaprovet som är på fredag. Det är grammatik, vilket kan vara bland det tråkigaste som finns.
 
Nu ska jag sova, är helt slut XD Natti

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |