Fredagsmys

Jag, Vilma, Matilda och Ö tog en glass på glasstorget igår.
 
Hej hörni, livet kom emellan lite denna veckan. Och med det menar jag inte skolan för den är bara mesig än så länge, har inte alls kört igång ännu. Men missförstå mig inte, jag är otroligt glad så länge det förblir så! Men det har varit annan skit så det har fuckat upp vardagen lite. Men nog om det!
Idag är det ju faktiskt fredag så då får man ju vara glad ändå, men tyvärr ska jag jobba imon och på söndag. Det är i alla fall den sista jobbhelgen nu på ett bra tag, skönt. I eftermiddag har jag tränat och sen grillade vi en sista gång för det här året, det är ju trots allt höst nu. Det är mysigt med höst, men inget slår friheten man har på sommaren! Nu ska jag sticka till Vilma med henne, Annie och Matilda och mysa lite. Efter fredagsfys kommer fredagsmys!! bye

Livet genom min iPhone | |