hej igen

Random bild då jag inte har någon fresch.
 
Halloooo. Bara två dagar sedan jag bloggade sist, duktigt av mig ;) Idag var naturkunskapen inställd så då var man överlycklig och var hemma 1,5h tidigare. Så då mejlade jag praon vi ska ha om några veckor och åt. Sen låg jag och halvsov med näsan i samhällsboken. Vid 18 ungefär kom pappa hem så då åkte vi till Kronoskogen och sprang. Gick bra fort alltså, men måste toppa formen en aning till då det är coopertest på idrotten om två veckor och då vill man ju prestera. Igår körde jag cx och sen spinningen med Fanny och i måndags som sagt var jag och Elin på bodypump. Imorgon ska jag nog träna med Elin igen, och övningsköra. Sen är det FREDAG och det är fest ute hos Theo igen. Det ska bli kul!
 
Nu kanske jag borde läsa igenom samhällen lite igen innan det är paradise. bye

Livet genom min iPhone | |
#1 - - anonym:

vad kul, hos vem theo? :)

Svar: Theodor Karlsson :)
Sanna Persson