valentine

Fest i fredags // valentines
 
Denna veckan har varit helt okej, med skolan och så. Vi har haft ett geografiprov igår och lite småläxor men annars lugnt. Dessutom har vi haft en del inställda lektioner eftersom natur, teknik och ekonomi är på praktik denna veckan, så det har varit chill. Nu till exempel är jag hemma och har redan slutat för dagen. Sen i eftermiddag ska jag ta min tredje körlektion och efter det ska jag träna med Elin. Sen imon är det äntigen fredag, och efter det ÄNTLIGEN lördag! För ni har väl inte glömt? På lördag åker jag, Elin, Ebba och Vilma till Kanarieöarna och det ska bli så otroligt skönt. Därför tänkte jag lägga upp de sista bilderna från Italien sen, så att de kommer upp innan jag åker på nästa resa höhö ;)
 
I helgen var det fest igen, hos Amira, och det var kul. Kul folk=kul fest. I lördags kväll var jag med Elias. Vi beställde hem Suriyothai och såg Interstellar. Väldigt bra film, men superfrustrerande iom att den utspelar sig i rymden och handlar om grejer man inte rikigt kan ta in och förstå. Sen i söndags var det ju Alla hjärtans dag. Inget jag hade tänkt fira med något speciellt, men sen dejtade jag Vilma på kvällen med frukt, choklad och film. Mysigt avslut på helgen!!

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |