18 barreeee

Så finaaa (Elin & Emma fattas dock här :/ )
 
 Poppade champagne som Elin gav mig hahah<3
 
Och i lördags var det min tur att äntligen fylla myndig = 18 fkn år. Jag bjöd hem tolv amigos till mig för lite middag. Klyftpotatis, kött och bea åt vi med chokladpuddig till efterrätt, gottans. Det var en riktigt trevlig kväll och jag är så nöjd med födelsedagen. Efter middag, paketöppning och gott umgänge stack jag, Emma och Elvira ner till Harrys. Jag och Emma tog första lagliga bara för att vi kunde men det var inget drag direkt så det var mest bara snabbt in och ut igen. Efter det hängde vi ett tag på Torino innan vi stack hem. Standard hahah.
 
Otroligt fina presenter fick jag av allihopa. Så tacksam för fina vänner.<33
 
Mamma och hennes 18-åring :P

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |