Myshelg

Cool
 
Tjabba tjena hallå. En vecka i skolan redan gjord, bara tre kvar till påsklov yeey. Nästa vecka som sagt alltså, då blir det plugg alla timmar på dygnet. Men duktig som jag är så är jag iaf väl förberedd då jag har pluggat mycket nu i helgen så det blir inte så farligt som jag tänkte nästa vecka. Helgen ja, var tog den vägen ens?:( I fredags var jag faktiskt ledig så då gjorde jag gofrulle. Sen kom Annie efter att hon hade slutat skolan och myspyste lite. Sen vid halv fem mötte jag och Sofie upp mamma på stan och tittade på några 18-årspresenter till mig. Efter det cyklade jag direkt hem till Elias och vi chillade som vanligt.
 
På lördagen var det plugg och övningskörning som stod på schemat och på kvällen rums-reunion haha. Något som jag, Elias, Vilma och Oscar invented eftersom vi delade rum i Italien. Det var också mys. En riktig myshelg blev det. Även idag har jag pluggat. Sen vid åtta ungefär stack jag och Sofie ut och sprang. Det har ju snöat hela dagen så det var inte det lättaste att ta sig fram. Sprang i tio cm snö hela vägen iom att det inte var plogat någon stans. Men det var ju lite kul haha.
 
See ya

Livet genom min iPhone | |