Påsk

Från i torsdags då det var äggjakt på skolan. Vilma blev nöjd när hon tillslut hittade ett ägg, vilket btw var väldigt svårt. ://
 
Hej hörni. Idag är det tisdag och det är påsklov, vilket är otroligt skönt. Än så länge så har jag inte gjort något idag mer än att titta på youtube, men det är väl så det ska vara när det är lov. Om en timme ungefär ska jag ner till tc och köra bodypump med Elin.
 
I lördags var jag nere i Blekinge och firade påsk med släkten på pappas sida. Mys och gott med påsk och påskägg hehe. Annars i övrigt den här helgen så har jag bara skrivit på min fackuppsats eftersom den skulle in i söndags kväll och jobbet gör ju inte sig själv så det har jag fått sitta med.. Men nu är den iaf inne, såå skönt! Igår var jag och Sofie ute länge och körde intervaller i Kronoskogen. Bland annat backintervaller vilket känns i rumpa och lår idag höhö. På kvällen var jag hos Ö med henne, Herman och Matilda. Vi chillade, åt glass och såg på Ex on the beach. Mys!

Livet genom min iPhone | |