Dan före dan före dopparedan

Hej hörni. Kanske ingen nyhet, men nu är det fkn jullov. Oj vad fort den här terminen har gått, jag har gjort halva gymnasiet nu. :O Har btw inte ens fattat att det är lov. Kan liksom inte slappna av. Det känns som att jag har något som ska göras hela tiden och att jag bara glömt bort något fast det är heeeelt lugnt. Van vid att ha mycket att göra helt enkelt.
 
I fredags var det julavslutning. Då spelade vi julklappsleken med klassen och jag vann det absolut bästa paketet, enligt mig, MARABOU. Efter det var det juldans i gympasalen.. var ju inte lite lökigt heller där inne med allt folk haha. Sen fick vi lov och då stack jag, Vilma, Ö, Matilda, Hanna, Alice och Annie till stan och köpte de sista julklapparna och sen åt vi på Torino. På kvällen var jag med Elias.
 
Än så länge har jag inte gjort så mycket på jullovet. Tränat, varit med Elias igen, ätit julbord och firat lite jul i förväg. Chill. Imorgon är det den 23:e och då är det alltid julfirande för mig. Så imon blir det julafton med mammas sida och mormor & morfar kommer hit! Natti

Livet genom min iPhone | |
#1 - - OLIVIA | 17,5 årig tjej i mediebranschen:

Åh, mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Sanna Persson