Slut på jul

Och där var julen förbi, för idag är det söndagen den 27:e december. Jag har haft en mysig jul men det är ju inte förrän idag det har varit julväder så det är synd. Det blir inte samma känsla utan snö. I julklapp fick jag mest pengar för det var det jag önskade mig. Lite tråkigt insåg jag sen när det väl blev dags att öppna paketen. Men i vilket fall så fick jag några grejer som ni kan se på bilderna ovan. Cosmetic organizer, bareMinerals original foundation, Mary-Lou Manizer och FratBoy blush från The Balm och sen hårinpackning med färg i från Maria Nila. Förutom det på bilden fick jag också lite bodylotion och sånt av farmor o farfar. Supernöjd med allt!
 
Den 23:e firade vi som sagt med mammas sida och den 24:e firade vi med pappas sida. Vi började julafton med fika och Kalle. Efter det var det julklappsöppning och sen julbord. Lite senare kom höjdpunkten - julklappsleken. Det är nästan roligast av allt hahah. I år vann jag dock ingenting men det gjorde inget för det var ändå bara mest skit som vanligt. ;)
 
Sen 25:e och 26:e har jag tränat, bytt julklapp med Elias och igår kväll var jag en runda hos Sandis då han hade fest. Nu har jag ätit så nu ska jag sticka till Elin och byta julklapp med henne. Sen ska vi till Tc. Ikväll ska jag va med lite klassisar.

Hår, smink & naglar, Livet genom min iPhone | |
#1 - - Anonym:

Hur var det på kvällen? Vilka var du med? :)

Svar: Det var bra. Jag var med Matilda, Vilma och Ö. :)
Sanna Persson