HÅKAN

Ni som känner mig kan kanske lista ut vad jag gjort idag. Vilket fall så har jag ägnat fyra timmar åt att försöka få tag på biljetter till Håkans konsert på Ullevi i sommar. Till en början så fick vi inga biljetter men sen kom meddelandet att han skulle spela även den femte eftersom allt var slutsålt och det fortfarande var så otroligt många som ville se honom. Så när de nya biljtterna släpptes fick vi tag på några, ståplats dessutom. Skam den som ger sig. Nu är dock båda dagarna slutsålda, 130 000 biljetter har han sålt!! Håkan är fan en levande legend. Så nu vi är ett gäng på tio pers ungefär som ska upp till Göteborg i sommar. LÄNGTAR är bara förnamnet.
 
Sen har jag och mamma varit ute och övningskört. Sofie följde också med i baksätet haha så vi körde en runda till Lagan och vände ;) Efter det var jag ute och sprang, sen har jag ätit så nu ska jag ta duschen. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Igår blev det förresten att Elias kom hit istället.
 
Hejsvejs

Media, Musik & Litteratur | |