Grillning en kväll i juni

 
 
 
 
 
 

Foto - Ätbart | |
#1 - - KORNELIA:

aw tack! :D

söta :p

#2 - - sofia - foto:

sv: ahaaa det är lätt ! gooooott med machmallows eller hur det stavas :s <3

#3 - - Jasmin - The dream of being famous!:

Du kanske kommer strunta i denna kommentaren men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg?
Annars hur mår du? :)
Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

#4 - - Victoria:

SVAR: Jag tror att det är verdana (:

#5 - - Madeleine-FOTO:

Åh vad gott!!
Sv: Allt är bra med mig, hur är det med dig?

#6 - - Mathilda:

Men åh, gott! :D

#7 - - Anneli:

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna,kolla om du vann och om inte var gärna med igen!:D
Länk:http://anneliih.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

#8 - - Frida:

Så himla fina bilder! Gud vad du är bra på att fota :D

SV: Tack så mycket :) Javisst, säg till när du följer mig bara :)

#9 - - Sandra - Foto | Mode | Vardag:

sv: Tack så mycket! :)
Javisst! Säg till när du lagt till mig och vilket nr det belv så gör jag samma! :)
Förresten, jätte fint linne! Vart kommer det ifrån? =D