Sista november

- Ett år gammal bild på oss. Tycker att vi har förändrats en del på ett år ändå, fast jag tycker inte att jag är lik mig själv över huvud taget på den bilden. Mina ögonbryn är dessutom gräsliga.
 
Har varit med Hanna och Stina denna eftermiddagen. Vi har varit lika osociala som vanligt, haha, och tittat på One Tree Hill och spelat Sims. 
Jag, mamma och Magnus ska äta hos deras kompisar snart. Sofie är på övernattning i skolan. 
Sedan ska jag fortsätta hem till Hanna, och ha det mys.

Resten | |
#1 - - Linn:

jättesöta ni var på bilden! hur gamla är ni? :)

#2 - - Ping Lowhngren:

Tack söta du! :D

#3 - - Hanna:

sv; ja plugga är inte det roliga som finns :/ men de måste göras om man vill komma in på den linjen man vill gå på gymnasiet.

#4 - - Amalia:

kika gärna in hos mig!