How to kill all your enemies? SMILE

När jag och Elin tog [de här bilderna] tog vi också några mot min nymålade vita vägg. Så här har ni några på mig.
 
Hejhej! I torsdags så var det ju som sagt arbetslagsdag och det var ganska tråkigt precis som jag trodde det skulle bli. Först på förmiddagen var det samarbetsövningar och sen hade vi poängjakt efter lunch, vilket vi har haft de andra två åren också som jag gått i högstadiet. På eftermiddagen sen var jag på Tc & tränade dubbelpass.
Igår hade vi inga jätteroliga lektioner. Fast fysiken var inte lika jobbig som den brukar. Jag och Ester fattade plötsligt hur man skulle göra för att få fram masstal & hur många elektroner det skulle vara osv. Så vi körde på där i häftet, snabbt och enkelt.

Foto - Självporträtt, Photoshoot | |
#1 - - AnnaCecilia:

Bra bilder! Solbränd du är:) Och glad :)

#2 - - elin ☆:

sista bilden var jättefin!

#3 - - MOA ~ brunetten i homs:

Åh vad fin du är! :D Tycker faktiskt att det är sjukt snyggt med vannliga gråa t-shirtar!! :)

#4 - - Princess Lilla Lii:

Gud vad söt du är, blir grymt avundsjuk på ditt utseende!

Svar: Vad kul att du vill vara med i tävlingen! :) Det har du iofs rätt i, men jag måste nog ändå säga att favoriten är "man måste dö några gånger innan man kan leva", den ger mig så mycket att tänka på och så mycket att se framemot!:)