Catching fire

Igårkväll var jag och såg den nya Hungergames: Catching fire, på bio.
 
Jag, Elias, Elin, Ester och Maja träffades och gjorde mat tillsammans. Pommes och lövbiff. Sedan vid halv åtta så var vi på bion här i stan och såg denna filmen. Alltså shit! Jag har inga ord. Den höll på i två och en halv timme, men det var så spännande hela tiden att det inte märktes att den var så lång. Jag och Elias pratade om det sen att tänk vad en film kan påverka oss egentligen. Hjärtat bultade i bröstkorgen och man satt på helspänn hela tiden.
 
Och så slutet. Jag har inte läst böckerna innan så jag hade verkligen ingen aning. Ni som sett filmen vet nog vad jag menar. Jag var helt chockad när den tog slut. Det var typ så [HÄR] haha. Nej men jag gick igång och tjabbade en massa, ni som känner mig kan nog se det framför er. Nu längtar jag tills trean kommer ut. Om typ ett år... Men jag tycker att tvåan var så mycket bättre än ettan. Dock så gjorde det nog ganska mycket att jag såg denna på bio. Så jag tycker ni ska hugga första biljetten ni får tag på, för denna filmen är verkligen sevärd!

Media, Musik & Litteratur | |
#1 - - ♫♪ sandra - en musikblogg:

vill se den!

#2 - - S |FOTOBLOGG|:

Sv: Tackar! :D

#3 - - Maja:

Helt sjukt! Borde se 3:an ihop också! <3