Helgen är över igen

Fixade en framsida till min almanacka!:D

Jag o Elin är trötta i cj's soffa


Hämtade ut en ny telefon igår<3333

I fredags så stack jag till Elias vid typ halv sju och åt där o va där ett tag. Sen så gick jag till cj o träffade Elin, henne och Amira. Det slutade m att vi va i Antons lägenhet. Han, Ebba, Fanny, Lisa, Ella, Hanna, Agge kom t conne först och sen cyklade vi vidare till honom.

Igår så gjorde jag inte alls mycket på dagen (var ute o sprang förresten), men på kvällen så cyklade jag iväg t Elias o va m han, Merima, Matilda och Alfons. Det blev en chill kväll.
Idag har jag en del o göra m plugg och så. Ska även hinna med att styrketräna och så ska vi fira André vid 16.

Apropå min mobil så kunde jag nt starta den än -.- för det var en grej m sim-kortet, men det är nog fixat på tisdag.

Livet genom min iPhone | |