STUDIEDAG

Julklappis


Kul på tc m Merima, Ümran o skånsk dialekt

Skoooola m Merima o Fanny o webcam

Nya byxorna fr Zara


Tog handledarkursen i torsdags, sisådär ett år efter


TAGGGGADD vill ha sommar nu, orkar inte med mörkret mer... och snön

Hej hopp, typ en vecka sen nu igen, men whatevvvour! I helgen hände däremot inte så mycket. Träning typ. I fredags var det cx+spin, lördag var jag ute och sprang (ganska halt dock) och igår var jag uppe o körde bodypump vid 10-11 och sen sprang på bandet.
Idag har vi haft STUDIEDAG! Tyvärr har jag inte studerat någonting alls... Men har gjort lite andra saker iaf. Jag lämnade in min cykel och sen bokade tid hos optikern så att jag kan börja övningsköra. Sen körde jag o Elin X-fit och sprang.
Så morgondagen blir hektisk. För det första slutar jag halv fyra, sen hem o äta, sen till optikern, sen hämta cyklen, sen till tc. Tur jag inte börjar skolan förrän 10.20, så hinner jag plugga lite imon iaf.
Hejsvej natti



Livet genom min iPhone | |