Båstad

Tennisbanan i Båstad.
Jupp, som sagt, jag tog bussen till Halmstad i torsdags och var framme runt två-tiden. Sen fick jag gå från stationen till Östra stranden där vi har stuga blöö. På kvällen var jag med Nellie och Vilma. Vi åt grillat i Nellies stuga och det var sååå gott! Sen skjutsade hennes pappa oss in till Båstad och så strosade vi runt där en stund. Sen sov Vilma med mig i min stuga den natten. Hela fredagen var det strålande sol så jag och Vilma satt på altanen och solade, och jag lyckades bränna mig i ansiktet som vanligt.
 
Vid 15 ungefär kom Elias och Matilda med bussen. Lite senare grillade vi hamburgare (eller aa Elias grillade medan vi andra sminkade oss hehe) och sen kom mamma ut och skjutsade oss till Båstad camping där vi mötte upp med lite folk som vi sedan gick in till Båstad med. Kvällen i Båstad var ingen höjdare direkt, att vara 17 suger en aning. Jag, Elias, Vilma och Matilda tog iaf taxi hem till Skummeslöv där mormor och morfar har stuga. Sen tog Elias och Vilma bussen hem på lördagsförmiddagen för de hade jobb som väntade.
 
Lördagsplanen var från början att jag och Matilda skulle åka in till Båstad igen på kvällen men vädret sög så de som bodde på campingen började dra sig hemåt. Så vår kväll blev bio med Elin istället vilket var minst lika bra. Vi satt på balkong, vilket jag inte gjort innan, så det var ganska häftigt faktiskt. Vi såg Paper Towns, den nya med VS-modellen Cara Delevingne.
Matilda åkte hem med sin mormor på söndagsförmiddagen. Vi hade gäster i stugan, Magnus syster med flera, så jag var inte hemma förrän på kvällen. När jag kom hem var jag med Elin.
 
Idag är det måndag och ny vecka. Till helgen är det dessutom augusti ojoj. Jobb är vad som väntar idag iaf och några dagar framöver. Hejsvej

Livet genom min iPhone, Äre här de e party | |