H✽Ö✽S✽T✽L✽O✽V

 Jobbarkläderna på//
 
Det var det höstlovet. Jag behöver dock inte lipa för vi har nämligen praktik denna veckan, och av lite olika anledningar så var jag på praktikplatsen två dagar förra veckan och ska alltså vara där tre dagar denna veckan. Så jag får en långhelg på fem dagar!! Känns som att det fortfarande är höstlov typ.
 
Praktiken har jag på kommunen. I tisdags var jag där första gången. Då satt jag på ett möte med politikerna från 8-13, sen en timmes lunch och sen var jag på IT-avdelningen 14-16. Efter praktiken var jag hos Elias en stund och sen körde jag cx + spinning. I onsdags var jag också med Elias och i torsdags tränade jag och sen jobb på kvällen. I fredags var det min andra dag på praktiken. Då fick jag vara på näringslivsavdelningen, sen på möte och efter det på personalavdelningen. Sen slutade jag vid 12 eftersom det var Alla helgonshelgen. Lite senare var jag och Vilma på fredagsfys och på kvällen var jag, Matilda, Vilma och Ga hos Elias. I lördags var jag med Elin på tc på förmiddagen, vi körde rumpa och mage i gymmet. På kvällen var jag hos Fanny med Vilma, Annie och Hanna. I söndags rensade jag hela min garderob och sen var jag på spinning.
 
Idag är det måndag och tredje dagen på praktiken. Idag har jag bara varit på personalavdelningen och på möten. Ikväll har jag varit på bodypump med Elin.
 
Det blev förresten ingen halloweenfest för mig i helgen, lite tråkigt ändå. Men så fick det bli av olika skäl. Nu ska jag sova, så att jag inte somnar på praktiken imon hehe.

Livet genom min iPhone | |