Tatuerade

Hej, ligger lite efter i bloggningen hörrni. Har ju inte ens berättat om förra helgen??? Då hände något väldigt speciellt. Jag, min syster Sofie och min kusin Sofia tog bussen till Växjö direkt efter skolan på fredagen. Väl framme gick vi direkt till studion Wild Tattoo Art som ligger precis vid busstationen, för att jag och Sofia bokat en tatueringstid. Vi gjorde ett varsitt S på handleden och det tog ungefär 10 minuter att göra själva tatueringen men vi var där i ungefär en timme totalt. Kan meddela att det gjorde fruktansvärt ont för er som undrar. Men det är något man kan leva med, det var ju så kort tid. Sofie filmade alltihopa, så det har vi haft roligt åt sen haha. Efteråt gick vi i några affärer och sen åt vi thai innan vi tog bussen hem igen.
Nu är det lite mer än en vecka sen vi gjorde tatueringen, så den är nästan läkt men jag smörjer fortfarande in den. Vi är iaf väldigt nöjda båda två!

Livet genom min iPhone | |